Sunday, May 3, 2009

De Aanval


Wat is er gebeurd?

Vorige week werden de koninklijke familie aangeslagen. Zij zitten nu veilig maar drie mannen en twee vrouwen zijn overleden. Ook werden twaalf meer mensen gewonden. Vlogens NRC de aanslager is een 38-jarige man. Alvorens hij stierf, zei hij dat hij probeerde de koninklijke familie te doden.

De dag begon als gewoonlijk. Er was een mooie parade en de koninklijke famile was op bezoek naar Apeldoorn. Maar was er een tragedie in het dichtbij toekomst. Er was een grote opkomst bij het feetsje. De menigte werd met een auto aantslaagd.

Waroom?

Omdat de aanslager dood is, weten wij niet de preceise reden daarvoor. Hij had heen strafblad volgens deze website.

De reactie: "Verdoofde mensen"

Volgens www.nos.nl hebben mensen "veel vragen" en "enorm verdreit". Bezoekers legden veel bloemen op een monument.

Ik had vele vragen toen ik eerst dit nieuwsbericht hoorde. Ik voelt me ziek omdat dit verhaal heel triest is. Toch wilde ik dit nieuwsbericht te onderzoeken. Deze twee nieuwsberichten geven vele goede informatie.

Wat ik nog nooit begrijp is waarom iemand dat deed? Volgens mij lijkt Het Nederland heen onderdrukkende plaats. Misschien heeft elk land ongelukkige mensen. Bovendien kunnen wij de redenen daarvoor nooit begrijpen.




No comments: